Implementacja wykresów

Zgodnie z zapowiedziami na temat ostrej pracy nad projektem, chciałbym zaprezentować w pełni funkcjonalne 'Pie Chartsy'. Do rysowanie wykresów użyłem biblioteki google charts, link do dokumentacji jest tutaj https://google-developers.appspot.com/chart/interactive/docs/gallery/piechart .

Tak jak widać na przestawionym zrzucie ekranu zaimplementowałem cztery różne owalne wykresy, przestawiają one puki co: 
  • wszystkie koszty zapisane  w bazie
  • koszty na jedzenie
  • koszty na różnego rodzaju eventy
  • koszty za paliwo
Wyjaśnienia wymaga tutaj na pierwszy rzut oka to, że niektóre koszty nijak pasują do ich typów, tak racja ale to nie ze względu na to, że coś jest nie tak w implementacji tylko z tego powodu, iż tak właśnie zaśmieciłem sobie testową bazę :), ale nie mogłem się już doczekać aby ogłosić kolejną funkcjonalność mojej aplikacji na moim blogu więc wybaczcie :).

Kolejnym etapem prac będzie implementacja pozostałych wykresów, będą one już przestawiać zestawienie kosztów ze względu na czas czyli miesięczne, tygodniowe itp. postaram też przygotować trochę lepiej wyniki w bazie danych, lub jeśli czas pozwoli użyję jakiegoś generatora.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szyfrowanie

Szyfrowanie #2 - Porównanie funkcji skrótu

Aplikacja MyWallet gotowa do testów